01 September 2008

De r is weerrrrrrrrrrr in de maand, 1 september 2008

Auw, mijn potuuuuuuuuuuuun!!
Als het zo moet, ga ik wel met een karretje (eigen initiatief...)
Oke, oke... ik laat me tillen.. wat een luxe positie!!!
Noordpolderzijl, een van mijn favorietste plekjes in Groningen!


Guus had nog een dagje vrijgenomen en nadat ze in de tuin had gewroet, gingen we met zijn drieen op pad. Eerst naar Delfzijl, een broodje halen, helaas was de croissanterie gesloten. Vandaar naar de haven waar een gigantisch schip lag, de Celine I, zij is het grootste schip dat Delfzijl ooit heeft bezocht. We liepen richting het schip via een steiger van roosters, dat deed op een gegeven moment gigantisch pijn aan mijn poten, dus hup.. in de armen van Guus ben ik weer teruggebracht (let wel, pas op de terugweg tilde ze me). Vervolgens gingen we een kroketje eten in de Eemshaven en daarna.. naar Noordpolderzijl! En das zooooooooooooooo heerlijk daar! Uitwaaien, mijn favoriete hobby, niet alleen mijn haar waaide alle kanten op, ook dat van Guus en bijna dat van Jos ;-) Na het uitwaaien hebben we nog even op het terras bij het Zielhoes gezeten en de zon scheen (een heerlijk Hollandse zomerdag)

2 comments:

Anonymous said...

Dat Guus en Jos je die steiger in Delfzijl opjagen... die roosters.. och guttegut zeg!

dan beter naar 'Oskerderziel' !!

anita said...

Arm dier, wat zal het zeer gedaan hebben aan je kleine voetjes. Gelukkig maar dat Guus van die grote spierballen heeft en jou heeft willen tillen.
Liefs en tot zondag.
Gezellig hoor dat je meewandeld.
Anita Keuter

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...