01 September 2008

Hondenzwemmen 31 augustus 2008


Al weken stond het op de kalender: 31 augustus, zwemmen in de Papiermolen.. Eindelijk, eindelijk was het dan zover. Nadat we smorgens op tijd in het bos hadden gewandeld, Jos zijn loop clinic voor de 4 mijl deed, Eelco de glas en lood ramen had geplaatst, Guus nog es een boek uitlas, gingen we op weg naar het zwembad. Sjampootje, de nodige handdoeken en mijn bal mee en hup in de landrover naar de stad.

Ik was niet de enige, er stonden al zeker 15 honden te wachten, allemaal enthousiast! Eenmaal binnen stroomde het letterlijk en figuurlijk vol met honden, volgens de krant waren het er zon 200.
Heb me daar prima vermaakt, beetje met mijn bal spelen, achter anderen aan rennen en wie ontdekte ik daar.. MILA!! Het beardie meisje waarmee ik vorig jaar ook heb gespeeld. Joh, het was echt geweldig. Op het eind van het lied werd mijn bek en mijn kont ingesopt met sjampoo, hup.. de bal weg en zwemmen! Gelijk uitgespoeld!! Het was echt een superdagje, op naar volgend jaar!

3 comments:

Anonymous said...

LEUK!!!

Petra said...

Oh lekker zwemmen!
Vindt je best dapper hoor.
Hebben hier maar 1 Beardie Phelps in de familie en dat is Connor.
Stace houdt graag zijn buikie droog. Maar jij hebt daar geen last van zo te zien. Stoer man!

anita said...

Wij hebben dat ook al een paar keer gedaan, alleen niet met Tender hoor. Is geweldig leuk in zo'n zwembad met al die honden.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...