13 December 2009

Maddox!




















Ben samen met Guus op bezoek geweest bij Maddox. Maddox is de kleine broer van Sofar en Sofar is.. mijn boezemvriend. Onderweg was ik al wat onrustig, maar toen we eindelijk na bijna 2 uur in de auto voor het huis van Sofar stonden werd ik helemaal gek, springen door de auto, ik wilde eruit, deze straat kende ik, hier was ik vaker geweest. Sofar was ook helemaal blij om me weer te zien en we maakten veel herrie in de tuin. Maar we kwamen natuurlijk ook voor Maddox. Bij het Zweedse warenhuis had Guus van de week al knuffels voor hen gekocht, Sofar een kameel en Maddox een giraf. Wat waren ze er blij mee! En wat was het kleine monstertje leuk oooooooooooooh, zacht, lief, knuffelig.. zucht....Volgens mij was dit ook wederzijds en ik heb er een nieuw vriendje bij.

Rianne, Guus, Sofar en ik zijn na de lunch naar de Soesterduinen vertrokken. Wij waren er nog nooit geweest, maar ik kan je vertellen dat het daar prachtig is. Van enthousiasme heb ik alleen maar lopen blaffen. De duinen op en de duinen af, rollen in het zand en we hebben zelf nog even onze vachten nat gemaakt in een vennetje. Eenmaal terug bij de auto vertikte Sofar om in te stappen, die slimmerd had het door, en wilde nog lang niet weg... Hmmmm... zo ga ik het de volgende keer ook doen.

De terugweg naar Ten Boer heb ik heerlijk liggen slapen en dromen van deze geweldig leuke dag!

2 comments:

Jaartal said...

Die kleine donder is ook leuk ... echt wel man!

anita said...

Genieten hoor, van zo'n klein knuffeltje!. Niets voor jou Ecco? Heb je het er al over gehad thuis?

Dikke knuffel van Anita

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...