25 October 2010

Weekend Hoenderloo 24 oktober 2010























Het stond al bijna een jaar in onze agenda: 24 oktober 2010, Beardiedag in Hoenderloo. Door een stom toeval moest Jos de 23ste tot laat in Apeldoorn zijn en om nu niet twee dagen op en neer te crossen hebben we overnacht bij Tardi, MJ en Bert op de Rimboe.
Zaterdag was het regen, regen en nog es regen. De meiden zijn wezen shoppen in Apeldoorn en langs gehopt bij Riaan en Gre. Ik met de beide mannen veel gewandeld. Om 21 uur was Jos ook terug en hebben we gezellig gedaan in de chalet.

Maar goed, waar het omging.. 24 oktober.. We waren al op tijd wakker en een waterig zonnetje was te zien. MJ vertrok al vroeg en wij volgden tegen 11 uur. Toen we aankwamen waren er al genoeg beardies te zien en Tardi en ik vlogen er ook naar toe. We konden daar op een heel groot grasveld lekker ravotten, overal konden we komen, maar we konden niet van het terrein af. Met een grote groep hebben we gewandeld, de jongere en de oudere hondjes bogen eerder af en hadden hierdoor een kortere route. Na de wandelingen liet Sandra ons zien wat ze allemaal samen met Laika en Sky met de frisbee kon nadat ze samen gedanst hadden. Nou, petje af hoor! Ik vrees dat ik ook aan de frisbee moet geloven, want Jos en Roberto hadden een tijdje samen ingegooid en toen waren Bincq en ik aan de beurt. Ging mooi joh.. sooooowwww.. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik helemaal ganz kaput was, tussen het rennen door snel water drinken bij de auto. Ondetussen had ik Jos en Guus wel goed in de picture hoor, Guus ging plassen en ik ben haar stiekum gevolgd, mooi voor de deur gewacht...

Na afloop zijn ze tweepoters nog ergens wezen eten, ik hoefde niet meer mee naar binnen, laat mij maar liggen. Was maar goed ook, want die hadden daar met tien man binnen een lawaai! De meiden waren weer kadootjes aan het uitwisselen, lijkt iedere keer weer Sinterklaas.

Om het kort te houden: we hadden een geweldig weekend, leuke mensen, lieve honden, goed weer, prachtige omgevinge.. gewoon een weekend met een GOUDEN RAND!!!

1 comment:

Jaartal said...

leuk leuk leuk ... ganz kaput!!!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...