28 November 2011

Ik naar Buinen, Jos en Guus naar Rotterdam









Jos was in april jarig geweest en had van ons kaarten voor Night of the Proms gekregen en een overnachting op de SS de Rotterdam. s Avonds van te voren ging ik al naar Buinen naar mijn vaste logeeradres en ik had er zin in. Jos en Guus hadden ook zin om er even op uit te gaan want het was de laatste tijd een heksenketel en ze vertrokken de volgende dag richting Rotterdam. Op het schip aangekomen hebben ze de tassen achter gelaten en zijn met de watertaxi naar de overkant gegaan, dat was echt bloazen en volgens de berichten geweldig. Vanaf daar gingen hebben ze een rondvaart door de havens gemaakt, een echte aanrader. Mazzel was dat de zon scheen en ze nog even heerlijk op het voordek konden zitten. Terug aan wal naar het cruisehotel waar gegeten is (en ze op de Eamesstoeltjes zaten) en toen op naar NOTP. Dat was kicken, zoooo wat een optredens. Helemaal onder de indruk zijn ze terug naar het cruisehotel, waar een borrel werd gedronken in de bar. Het schip was overigens prachtig en de bazen hadden uitzicht op de Euromast en de koelinstallatie van de Maastunnel. Het schip is helemaal in stijl verbouwd wat een aardige bom duiten heeft gekost, maareh... een echte aanrader en via www.vakantieveilingen.nl best te doen. De volgende dag was zon aan de kant geschoven door een dikke pak mist. Dus de Euromast zal op een ander moment worden bezocht. Onderweg naar huis bleken ze nog langs mijn vriend Tardi te zijn gegaan, tja.. die snapte ook al niet waar ik was en daarna op naar Buinen om mij op te pikken na uiteraard en lekker verwenweekend in het Drentse.

1 comment:

Jaartal said...

leuk wekkend (die watertaxi is vet he)

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...