02 November 2011

Doggies, doggies, doggies...


Het was het hondenweekend wel!! Wat een pret heb ik gehad zeg, wauuuww!
Vrijdagavond stonden Oliver en Stanley bij ons op de stoep en ze hadden ook Mieke en Roel meegenomen, ja tuurlijk, want die beardiemannen hebben natuurlijk wel een goede chauffeur nodig. Ze bleven bij ons slapen om zo de volgende dag naar Ameland te vertrekken, wat hebben we een pret gehad met zijn allen. Maarja ook hieraan kwam een eind, want toen ze de volgende ochtend vertrokken liet ik mijn staart langzaam zakken en heb een tijdje zachtjes gepiept. sAvonds gingen Jos en Guus naar een feestje maar zondag stonden ze weer in hun renkleding.. ik dacht dat ik ook mee mocht, maar helaas, ze gingen zonder me. Zou dit mijn " straf" zijn omdat ik Guus de vorige week had laten vallen tijdens het rennen.. ? Gelukkig had ze me snel overtuigd dat dit geen lekker loopje zou worden, dus ik bleef thuis want er zou nl nog een verrassing komen.
Jos en Guus gingen naar het Noorderplantsoen met een groepje meiden om daar te gaan hardlopen en wat zagen ze na het rennen? Een beardie!!! Het was Pingus met zijn baas Dajo, Guus en Dajo " kennen" elkaar al jaren via hyves, maar nu hadden ze dus een echte ontmoeting, leuk!! En dan de middag.. de verrassing.. Nou eigenlijk waren het er twee want om 15 uur stopte een witte auto voor het huis en jaaaaaa... daar waren mijn vriendinnen Nahneh en Zabou! Na koffie en taart gingen we met zijn allen naar het bos en bij de ingang ontmoeten we Jean met zijn Wymaranders (rijmaaranders) Duck en Muis. Je kunt je voorstellen dat dit dolle pret was, met zijn 5 crossten wij door het bos, de baasjes achterlatend. Maar de pret kan nog niet op, omdat het smorgens door de wintertijd nog eventjes vroeger licht is, gaan Guus en ik iedere ochtend nog een boswandeling maken, ooooh heerlijk.. daarna kruip ik weer op mijn kussentje en slaap nog even verder.. Beardielife is good!!!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...