08 November 2011

Plantsoenloop 2011 & workshop Josien Broeren








Zaterdag hadden Jos en Guus eerst een loopje, de Plantsoenloop. Oef, toen ik hoorde hoeveel bulten daarin zaten was ik toch blij dat ze me thuis hadden gelaten. Later op de middag gingen we met zijn allen richting Harderwijk, waar we bleven slapen. De volgende dag gingen de mannen naar Utrecht en Jet & Guus vertrokken richting Waalwijk voor een workshop met Josien Broeren. De meiden kwamen met leuke werkjes weer thuis. En Bincq en ik? Hahaa, moppentappen en filmpies kijken ;-)

2 comments:

jos van guus said...

mooooooi wark dames :)

Jaartal said...

Artristriek hoor!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...