08 October 2006

Ik ben een beetje ziek..



Brrrrrr, op de hondenschool moest ik ook al kotsen, toen dachten ze nog dat ik me te druk had gemaakt. Nah, ik kots anders ook niet, maar goed.. Gisteren was ik heel erg aan de diarree, echte spuitpoep. s Avonds moest ik nog een keer kotsen en ik was heel moe toen we gingen lopen. Guus heeft me getild en ik ben gelijk in slaap gevallen waar ze me had neergelegd. Vannacht nog weeer poepen en nu ook steeds. Niet veel meer, maar toch hele dunne... Heb wel gespeeld, dus das wel oke. Ik krijg zometeen rijstwater te drinken.. stopt ook als het goed is. Gelukkig drink ik wel veel..

Wat wel leuk is: Guus was bearded plaatjes aan het Googlen. Zag ze een hond die heel veel op me leek, ook aan het lopen, net als ik.. Ging ze op hun website kijken en wat denk je? Is het mijn opa! Leuk he, hij heet Joy en is de vader van mijn moeder.. Ik heb gelijk een berichtje voor hem achtergelaten in het gastenboek.
Hij schreef me het volgende terug:

Lieber, kleiner Ecco,
du bist so super süß. auch meine Jugend war ein großes Abenteuer. Nur spielen, mit Frauchen knuddeln, und dann schlafen.
hab dich lieb und bitte schicke mir neue fotos.
Dein Opa "Woolly Pad`s Joy and Pride" heute 15 1/2 Jahrew alt.

Moet je es kijken, hij is al 15,5 jaar oud! Geweldig toch, we zijn vast een heel sterk geslacht ;-)))

Ik ben ook met Jos naar de stort geweest, ik lag tussen de takken in de landrover, heb ik geen heerlijk plekje??

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...