16 October 2006

Naar het strand!

>
















Gisteren was het zover, we gingen naar het strand in Egmond aan Zee!

We gingen samen met Doortje en Erwin. Zijn wonen in Purmerend en we gingen eerst naar hun huis. Daar kreeg ik een kauwschoentje. Daarna gingen we naar het strand, een echt strand met heel veel mensen en honden. Ik heb met allerlei honden gespeeld, maar ik luisterde ook erg goed als ik moest doorlopen. Ik heb me heeeeeel goed gedragen. We sjouwden een heel eind en ik heb voor het eerst echt met een balletje gespeeld. Guus probeerde me te leren dat ik de bal terugbracht. Soms ging het goed en kreeg ik een koekje. Jos had ook dikke lol met me en Erwin en Doortje waren ook heel aardig.

Op het laatst gingen ze koffie drinken en bitterballen eten en wat denk je dat we zagen op het terras? Twee Beardies! Jippie, de eerste sinds ik niet meer bij mama woon. De ene heet Sofar en de ander Quinty of Quincy, dat weet ik niet meer zo goed. Nou, de baasjes hadden weer genoeg te kletsen. We hebben ook een foto van Sofar en ik sta al op hun website.. hihihihi, ik lijk wel een VIP!

Terug in de auto heb ik de hele weg geslapen, ik was zooooooo moe. Ook Jos en Gerda zijn op tijd hun nestje in gedoken. We hebben een heerlijke dag gehad!

Maareh, er komen nog meer foto's hoor, alleen dat ging gisteravond niet zo goed, doen ze morgen opnieuw, dus nog eventjes geduld! ;-))

2 comments:

Anonymous said...

Hallo Ecco!!!!

Wat was het leuk op het strand he!
Voel me wel vereerd dat ik ook op jullie site te zien ben!
Ik vind de foto's die ze van je gemaakt hebben erg mooi!!!
Misschien dat we nog eens kunnen afspreken daar op het strand...misschien nog wel met nog meer beardies!!!
Nou jullie site komt bij de favorieten hoor!

Knuffels van Sofar en natuurlijk ook van Quincy en Rianne!

Anonymous said...

We hebben de rest van je avonturen ook zitten lezen!!
En zo te zien ben je net zo'n avonturier als ons, heerlijk!!!
We vinden je wel een hele stoere beardie hoor...zo achter in die Landrover!! Jullie zullen een hoop bekijks hebben daar in Groningen!!!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...