22 October 2006

Naar Jessy





Vandaag ben ik weer es met Guus naar het bos geweest, we waren een beetje laat, pas om half 10 maakte ze me wakker, maar ik had mijn plasje en poepje goed opgehouden. Moet niet te vaak gebeuren, maar vannacht was ze niet helemaal lekker, dus slecht geslapen.

Toen we in het bos liepen kwamen we een paar honden tegen. Verder was het rustig. Wel vonden we nog een dode rat...bleeeh, smerig joh.

We hebben even de websites weer afgestruind en berichtjes geplaatst bij Dorthe en bij Opa Joys site. Dorthe had ons nog gemaild dat Janne en Charly wel een keertje met ons wilden afspreken. Ze wonen in Engelbert, das vlakbij. Charly is een beetje familie van me, hij is ook geboren in Emden. In november gaan we samen naar de Hoornseplas, leuk toch?!

Later zijn Guus en ikke naar Buinen gegaan, naar Guus' pa, ma, broer en Jessy. We hebben gewandeld en ik heb persvoer gegeten, mocht niet hoor, deed het stiekem, samen met Jes.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...