01 October 2006

In twee weken gebeurde er veel















Nah, ik het de laatste twewe weken veel dingen uitgevreten. Ben stiekum de trap opgeklommen, ze waren me kwijt ;-) Ik zat mooi op de vijfde tree van de trap, kon ze nu es recht in de ogen kijken hihihi. Later heb ik het nog een paar keer gedaan, tja omhoog is geen probleem, maar naar beneden.. Eigenlijk mag ik nog helemaal niet traplopen omdat ik daar nog te jong voor ben, dus... .Verder heb ik nog met een leuke hond gespeeld, het is een herder en van een man met een landrover. Hij was bij ons thuis om iets met die van mijn baas te doen, wij hebben maar lekker geravot met zijn tweetjes..

We hebben nog een vervelende rothond meegemaakt in het bos, dat verhaal zal ik je maar besparen maar iedereen schijnt met een grot boog om hem heen te lopen, wij de volgende keer ook, wat een etter was dat zeg!

Gisteren zijn we naar het bos geweest met Bas en Roos en ik heb eventjes gezwommen. Later zijn we met zijn Brenda en Arend nog een keer gegaan. Guus bleef thuis, dat deden ze in de oertijd ook: vrouwen thuis. We hebben daar een dam gebouwd en zagen er allemaal als zwijnen uit ;-) Helaas moest ik toen wel in bad.. maar goed, het was erg leuk dus die badbeurt had ik er graag voor over...

Rest van de foto's komen nog, Jos moet ze eerst eventjes verkleinen, anders krijgen we het spul niet in mijn log..

2 comments:

Anonymous said...

Hallo Ecco ,
Ich habe endlich herrausgefunden wie ich hier reinschreiben kann ;-))

Mir geht es Suuuper mein Frauchen und ich Unternehmen seeeehr viel .
In die Hundeschule gehe ich auch und eine Freundin habe ich dort . Die ist eeecht süßßß , wenn wir uns dort Treffen dann spielen wir immer gaaanz toll miteinander .

Es freut mich das Du dich sooo Beardie-Wohlfühlst ;-))))

Wenn es klappt Fahren wir im November nochmal zu Mama , Vielleicht kannst Du dann ja auch kommen ;-))
Ich würde mich darüber seeehr freuen ;-))

Ganz liebe Knuddelgrüße
Dein Bruder Dobby

Anonymous said...

Nou ik ben benieuwd naar de foto's! Erg leuk om te lezen wat Ecco allemaal beleefd met zijn baasjes :D

Groetjes,

Denise

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...