20 September 2006

Spelen met Ollie


Het was echt heel gezellig om te spelen met Ollie. Hij was al op tijd bij ons en we zijn echte vriendjes. We zijn naar het bos geweest en ik ben gek op zwemmen. Ollie heeft nog nooit gezwommen vertelden Paul en Ilva. Waarschijnlijk dacht hij toen hij mij in het water zag: dat kan ik ook! Hij kwam dus ook bij me in het water, heel leuk.. toen kwam Tessa langs... we crossen achter haar aan. Ik was op een gegeven moment wel erg moe, Ollie en Tessa waren veel sneller,maar ik ben natuurlijk ook nog een baby hond. Tessa kan wel ver springen... wel drie meter. Later als ik groot ben ga ik dat ook doen, ben al druk aan het oefenen.

Onze baasjes wilden met ons op de foto. Die gaan ze naar Ilona en Joe sturen op Bali, die hebben een baby gekregen en nu hopen ze dat ze straks bij Ilona en Joe in de kroeg hangen. Het moet er heel gezellig zijn, het heet dan ook niet voor niets Sedut Senang, das Indonesisch voor Gezellig hoekje....

s' Avonds zijn ze uiteten geweest en Ollie en ik hebben goed opgepast, ik hoop snel weer met hem te spelen..

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...