10 September 2006

In alle vroegte..

Gingen we vanochtend wandelen.. Guus (zoals Jos mijn Gerda noemt) en ik. Eerst kwamen we Silas tegen, dat is de achterbuurhond, een Berner Senner. Even daarna toen we verder gingen 3 andere honden en in het bos nog 4 honden, wat had ik een top ochtend. We hebben ons vertrouwde rondje gelopen en kwamen onderweg een loslopende koe tegen, hahahaha, grapje het was eentje van hardboard. Gisteren hadden de kinderen uit het dorp een soort spokentocht gehad. Vond het eerst wel een beetje eng hoor, maar Guus liep wel door, dus dan volg ik haar wel ;-)

Gistermiddag zijn Jos, Guus en ik nog even een wandelingetje gaan maken. Bovenop de bult in het bos staat een hele grote verrekijker, kunst heet het bij mensen, ook stonden daar een lekker bankje en een lekker stoel. Allemaal hufterproef, maar we hadden een prachtig uitzicht. Jos en Guus deden een wedstrijd wie het eerst boven zou zijn.. Jos stond op verliezen, maar hij liet zijn vrouw lelijk teckelen.. wat een smiecht.. hahaha, we hadden wel lol hoor! Hij had ook een lekker bot voor me gekocht, maar toen ze s' avonds op de bank zaten vroegen ze zich af wat er zo stonk..ze gingen op onderzoek uit en wat bleek? het was mijn bot! Guus sprong een meter naar achteren toen ze het rook, ze vond het zoooooo goor! Ik vond hem heerlijk.. hahhaha.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...