16 September 2006

Bas & Roos






Weetje, bij ons woont Bo, ze is een Ierse Wolfshond en errrrug groot, maar ik mag haar wel, kan mooi met haar spelen. Toen we haar dan ook gisteren in het bos tegenkwamen was ik zeer ontstemd dat ik niet langer met haar mocht spelen en ben weggelopen, gewoon achter haar aan. Gerda kon roepen wat ze wilde, ik deed net als of ik haar niet hoorde. Niet netjes van me en eigenlijk heb ik wel een beetje spijt. Ze heeft geen straf gegeven maar me genegeerd, dat is ook niet fijn. Verder is ze best een softy, maar negeren kan ze... arme Jos hahahahaha.

Gisteren waren Bas & Roos bij ons, dat zijn de kinderen van Jos. Ik had ze al een keertje gezien toen ik drie weken was, ik herkende ze nog wel hoor! Heb heel voorzichtig met ze gespeeld en we hebben in de tuin gevoetbald. Later zijn we naar Lauwersoog gegaan met de groene landrover. Ging best lekker hoor, achterin. In Lauwersoog is een dijk waar ze wel vaker met zijn allen naar toegaan, nu kan ik ook mee. Dat was tof joh! Ik kon daar lekker rennen en spelen en zij dolden ook met elkaar. Kijk maar naar de foto's, het was erg leuk.

Maar ik was zooooo verschrikkelijk moe. Ik lag achterin de auto en viel al in slaap, heb erg lang geslapen en later ben ik maar lekker tegen Roos aan gaan liggen, lekker zacht hoor, ze kriebelde me ook toen ik sliep. Jammer dat ze weer weg zijn, maar ze komen snel weer, kunnen we weer lekker spelen.

Jos, Guus en ik hebben s' avonds nog een klein rondje in het bos gedaan, zijn zij ook weer vrolijk!

Vanmiddag komen the Paulies, dat zijn vrienden van Jos en Guus, ze kennen elkaar van Bali. Ze wonen bij Deventer en nemen hun hond Ollie ook mee, die is hartstikke gaaf zegt Guus, wel een schatje, ben benieuwd naar hem.

Ben weer ondeugend geweest...heb met mijn modderpoten tegen de vaatwasser gestaan.. helemaal smerig.. er stond poezenvoer en het leek mij ook wel lekker.. mocht dus niet..;-((

Oja, Guus heeft ook nog haar weblog: www.guusgrunn.blogspot.com Ze heeft niet zoveel nieuws meer, want alles wat ze doet is samen met mij, af en toe heeft ze nog andere foto's, toch blijven kijken hoor!

We gaan nu weer Animalplanet kijken, grappig om te zien wat mijn soortgenoten doen..

1 comment:

Anonymous said...

Tís echt een scheet!!

Anna

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...