06 September 2006

Oog in oog...

Dinsdagavond ging ik met Gerda wandelen in het bos. We gingen een hele grote route lopen en we namen nieuwe paadjes. Op een gegeven moment liepen we niet meer op het schelpenpad maar op een breed bospad, toen we geluiden hoorden in de bosjes.. Oef.. schrik! We keken opzij en weetje wat we zagen? Drie reeen!!Wauw! We waren heel stil, maar ze hadden ons al gezien dus liepen ze gauw verder.

Vanavond gingen we weer op pad. Eerst heb ik kennisgemaakt met een rotweiler, zo klein als ik ben, zo groot is mijn ego. Ik dacht hem wel even te domineren door mijn poot op zijn schouder te leggen, hij trapte er niet in. Hij was ook een half jaar ouder dan ik ben..maar hij deed ook niet vervelend tegen me hoor! Later kwamen we nog twee hondjes tegen, Doortje en Gerda geven dat ras een andere naam, maar dat doen we niet op mijn blog hahahaha, rare meiden. Ik wilde graag met deze hondjes en hun baasje mee, maar helaas, ik moest met mijn eigen vrouwtje verder.. Geen reeen gezien vanavond, maar het was ook een stuk drukker in het bos. Wie weet zien we ze morgen.

Oja, weet je wat me ook nog gebeurde? Mensen met een jackrussell, ze wisten niet hoe snel ze moesten doorlopen toen ze ons zagen.. pffffffff, die vonden ons echt niet leuk, of het was gewoon een rothond hahahaha!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...