08 September 2006

Hondenschool



Ik ben voor het eerst naar de hondenschool geweest, www.hondenschooldedoorzetter.nl.
Het was bij het asiel, Jos had laatst de mevrouw van de school gesproken en het leek hem verder wel oke. Gerda en ik vonden het ook oke ;-)) Er waren een paar andere honden en we moesten veel zitten en wachten. De mevrouw, Rony heet ze, ging allerlei dingen vertellen. Ook moesten we even met een clicker oefenen, als ze iets van me willen en ik doe het goed, clicken ze en krijg ik iets lekkers. Volgende week wordt de groep gesplitst, er waren nl een paar erg grote honden en hele kleintjes. Eentje heet Noa, dat is een prachtige Spaanse dame. Stiekum ben ik een beetje verliefd op haar, ze knabbelde ook zo lekker op mijn oortjes..

Vanavond hebben we weer in het bos gelopen en hebben weer een ree gezien, de stand is nu in totaal 4. Als we 10 hebben, stoppen we met tellen. Ook heb ik kennisgemaakt met Silas, die woont achter ons en is heel sterk.

Oja, vinden jullie Google en mij niet heel stoer in de Landrover van Jos?

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...