15 September 2006

Zwemmen en rijden in de " Groene"





Deze week was het heel lekker weer. Toen Guus dinsdag terug was van haar werk zijn we met zijn 3-tjes naar Delfzijl geweest. Daar heb ik in de zee gezwommen. Was best een beetje eng hoor, maar ik heb goed op mijn baasjes gelet en daar vertrouwde ik wel op.. Mijn pootjes waren helemaal nat en het water was best wel fris. Als ik zou gaan zwemmen, heeeeel ver, kwam ik in Emden hebben ze me verteld. Nah, heb het maar niet geprobeerd.

Donderdag ben ik weer op de weegschaal bij de dierenarts geweest, moest even voor mijn ontwormkuurtje, ik was nu 11,2 kg, precies 3 kilo meer dan twee weken geleden.

Jos heeft me smiddags meegenomen in de groene landrover, het dak was eraf en ik kon lekker met mijn snuit in de wind. s' Avonds naar de hondenschool deden we het ook, hartstikke leuk joh. Ik zat natuurlijk wel aan een lijn dat ik niet weg zou springen. Op de hondenschool ging het maar zozo, ik deed wel goed mijn best, maar er was zoveel te zien, allemaal hondjes en ik liep ook tijdens het spelen wel eventjes alleen. Beetje rondkijken enzo. We moesten de oefeningen " zit" en " af" doen. Thuis kan ik het wel heel goed hoor, daar was het ietsie minder.. Jos en Guus waren wel trots op me. Terug naar huis is Guus bij me achterin gekropen, vond ze wel gezellig..

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...