04 September 2006

ff updaten




Zaterdag zijn we gaan wandelen met mijn vriendinnetje Tika, zij is het hondje van Eric en Gerda en die wonen weer bij ons in de straat. Eric en Gerda zijn ook meegegaan en met zijn zessen hebben we in het Tenboersterbos een schildpad gezien. " Mijn" Gerda zag hem en dacht even dat ze teveel had gedronken. Echt niet! Ik heb lekker met Tika gespeeld en zag er natuurlijk weer verschrikkelijk uit. Hierna moest ik onder de douche, belachelijk! Vond er niets aan, ben niet weggelopen hoor, maar snap niet dat die mensen dat iedere dag doen..bleh. 's Avonds kwamen Karin en Tammo, zij hadden allerlei kadootjes voor me bij zich, hartstikke leuke lui, mogen van mij wel vaker bij ons komen. De volgende keer ga ik mee naar hun huis, zij hebben ook een hondje, ze heet Belle, ben erg benieuwd naar die date, het schijnt een mooie zwarte dame te zijn...

Zondag ben ik meegeweest naar Naarden, daar waren allemaal Landrover, wel 600. Harstikke stoer. Ik ging met Gerda lopen want we moesten lang wachten. Zat iemand met zijn auto vast en die moest eerst weg. Was wel grappig, heel veel mensen wilden weten wat voor hond ik was. Op een gegeven moment vroeg een man het ook, hij had hele mooie grijze lange krullen. Gerda vertelde het hem dat ik een Beardie ben en hoe ik er straks uit ga zien.. Oh, zei de man, dat heb ik ook.. En Gerda zei (muts als ze is): ja, ik zag al enige vergelijking...maar de man vond het grappig hoor.

Vandaag ben ik weer met Jos op pad geweest. Naar het Oosterpark stadion, daar voetbalden vroeger de vedetten van de fc.. Keb er geen gezien hoor. Wel waren er lui van Radio en TV Noord, ze waren dol op me.. Gerda denkt dat ze knuffelgeld voor me gaat vragen, daarvan krijg ik een gouden halsband hahahaha. Nee hoor, ze zijn blij dat mensen me leuk en lief vinden!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...