19 November 2006

Een beardieful weekend!

















Zaterdagmiddag heb ik Guus geholpen in de tuin, ik heb de bladeren weer doorelkaar gegooid die zij had geveegd en ook de bloembollen uit de bak gehaald. Nou, dat bleek niet de bedoeling te zijn. Ook zijn we naar het dorp gelopen om naar Sinterklaas te kijken. Onderweg stond een man op het dak en ik schrok me helemaal de pleuris joh! Ik wilde weg, moven, naar huis! Mocht dus niet en we zijn verder gelopen. Bij de snackbar ben ik bij een vrouw op het bankje gekropen, was ook weer niet de bedoeling.. pffffff... mensen! Terugweg heeft Guus me met een smoes langs de man op het dak geleid, toen heb ik hem niet gezien, ze vertelde het me pas achteraf..
Zaterdagavond moest Jos een paar foto's maken tijdens een 4x4rit in Norg. Ik mocht ook mee. Harstikke leuk joh, schudden in de Landrover. Er zaten al snel heel veel auto's vast in de modder. Vantevoren heb ik samen met Guus in onze eigen auto zitten kijken en later zaten wij zelf ook vast, naja het deerde mij niet hoor, ik heb heerlijk op mijn rug in de auto liggen knorren. Hahaha, laat die kerels maar werken, ik slaap wel!

Zondag moesten we wel vroeg uit onze mandjes (wel lagen er pas om 1.30 uur in) want we zouden om 10 uur met andere hondjes van de hondenschool gaan wandelen in Gieten. Nou, dat was voor mij natuurlijk ge-wel-dig! Vooral omdat ik mijn grote vriend Timo weer zou ontmoeten. We waren met ongeveer 15 honden, sommige kende ik wel, anderen niet, maar ik heb zo heerlijk gespeeld. Ook heb ik een paar keer in het water geweest en heerlijk in het zand gerold. Ik zag er natuurlijk weer uit als een zwijn, maar goed, daar zijn stofzuigers voor. Samen met twee andere honden liep ik de hele tijd voorop, de hele meute volgde ons wel. Aan het eind van de wandeling waren we weer op het speelveld en wat denkje? Komt er een auto aan met wel 5! labradors, nou, die wilden natuurlijk ook nog wel met ons spelen. Ik heb ook nog een geintje uitgehaald met Sandra, de juf, ze was kegeltjes aan het neerzetten en ik nam er eentje in mijn bek en liep ermee weg hahahahaha. Grappig he?!

Wat vinden jullie van de foto's?

3 comments:

Petra said...

Duidelijk een Beardieful weekend zeg. Ik vind je foto's prachtig Ecco. Op sommige zie je er maar gevaarlijk uit, hi hi hi. Heerlijk he even lekker sjesen met mede viervoetergenoten ;-)
Pootjes Stacey en Connor en knuffies van het vrouwtje Petra

Anonymous said...

Wauw wat kan je baasje toch mooie foto's maken.
Ik vind foto 5 en 9 echt ontzettend mooi!!!

Anonymous said...

Wat een ontzettend gezellige fotoos! Feest met zoveel honden ravotten in het bos! Leuk hoor!
Liefs van Karin en Tammo

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...