05 November 2006

Mijn beardievriend Charly









Vandaag hadden Guus en ik afgesproken bij Janne en Charly. Charly is ook bij Dorthe en Udo geboren, vandaar dat we nu contact hebben, ze wonen maar 8 km bij ons vandaan!
Toen de auto stopte wist ik precies waar ik moest zijn en Charly kwam me gelijk begroeten. We hebben lekker gespeeld en hij leerde me door de hondeluik te kruipen. Eerst snapte ik het niet helemaal, maar hij deed het een paar keer voor en ik snapte het! Daarna zijn we gaan wandelen, lekker door het hoge gras en we hadden veel lol. De foto's zijn niet helemaal super geworden, we waren constant in beweging, heeeeeel lekker. Een keertje was ik bij hun thuis een beetje ondeugend en kreeg een standje van hem, maar dat geeft niet, ik leer er alleen maar van. Hij is immers toch de baas bij hun thuis!

Ik hoop dat we elkaar snel weer ontmoeten!

Zojuist ben ik thuis op de picknicktafel geklommen. In het bos doe ik het ook altijd, alleen bij ons huis kon ik er niet af.. naja, Guus tilt me dan wel.. ;-)))

2 comments:

Petra said...

Wat een ontzettend leuk blog.
Helemaal mijn favoriete onderwerp ;-)
Prachtige foto's!
Op mijn blog verschijnen zo nu en dan ook wat foto's van onze schatjes Stacey en Connor ;-)

Groetjes Petra

Anonymous said...

Hai!! Petra (hierboven) wees me op jouw blog zonet. Wat een mooie foto's zeg!!
Heel leuk geschreven ook allemaal!!

Groetjes Marieke

Beardieknuf van Lindsey en Kayley

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...