12 November 2006

Mijn laatste keer naar de hondenschool




Afgelopen donderdag hadden we onze laatste les bij de hondenschool, ik had er weer helemaal zin in. Deed natuurlijk ook heel goed mijn best en de oefening dat ik moest wachten en Guus me na een tijdje moest roepen ging geweldig goed! Ook moest ik het gelijk met Timo doen en later nog es met Timo en met Tessa. Nou, dat was dus hartstikke spannend. Ik keek nog even naar Timo, maar koos gelukkig toch voor Guus.

Nadat de dames koffie hadden gedronken en ik met Timo en Tessa in de paardenbak had gespeeld kregen we allemaal een certificaat van deelname en een hele lekkere kluif. Op de foto' s zie je dat ik na het harde werken heeeeeeerlijk op de kluif lig te knagen.

Vannacht had het weer gestormd en Guus en ik gingen naar het bos, daar zagen we ook weer de reeen, twee mooie witte kontjes doken het bos weer in. Ik zag na de wandeling er uit als een zwijn, we waren natuurlijk ook overal doorheen gekropen. Volgens mij ben ik ook al aan het wisselen, af en toe bloed mijn bekkie..

Nu ga ik kijken wat Jos met zijn camera en oude foto's aan het doen is.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...