01 November 2006

Storm!









Afgelopen nacht was de eerste najaarsstorm voor dit jaar. Voor mij was het natuurlijk ook de allereerste storm van mijn leven. Joh, wat was dat leuk, ik stond heerlijk met mijn snoet in de wind aan zee. Samen met Jos was ik op pad. We gingen naar Lauwersoog, Delfzijl, Noordpolderzijl en Eemshaven. Ook kwamen we een andere fotograaf tegen, hij wilde wel met me spelen! Moet je mijn haren zien waaien.. wat zijn ze al lang he?!

Jos en ik hadden een hele toffe dag gehad...super gezellig!

1 comment:

Anonymous said...

Je bent echt een fotomodel zo met je haren in de wind!
Leuke foto's!!!

Groetjes Rianne Quincy en Sofar!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...