17 June 2012

De laatste dagen in Denemarken

Van de week zijn we opnieuw naar Aalborg geweest. Jos en Guus wilden nog de ondergrondse gangen in een slot bekijken. Helaas bleek dat ze daar druk aan het renoveren waren, dus helaas pindakaas. We zijn toen maar bij het water gaan kijken wat misschien wel net zo leuk was. Natuurlijk was ik al eerste weer boven, lachen joh! Daarna zijn ze met zijn tweeen sushi gaan eten, volgens de berichten was het smullen geblazen.s Avonds lag ik in de kamer en ben gigantisch gaan blaffen. Wat was het geval? De vos liep weer bij onze veranda. De vorige keren was ik al in Dromenland, maar dit zou me niet weer gebeuren, helemaal wild sprong ik door de kamer.. Wat dacht die Reina wel? Donderdag hebben we alleen lekker langs het strand gelopen, gespeeld in de tuin, even naar de winkel enz. En vrijdag? Ik vierde mijn 6e verjaardag! Er waren lekkere hapjes en de zon scheen zelfs. Aan het eind van de dag begon het al harder te waaien en nadat Guus het huisje had schoongemaakt zijn we nog even gaan rennen. Dikke wind joh, windkracht 5 ofzo blaaaaaaaazzzeeeeen!!! Onderweg kwam ik nog hondenvrienden tegen, even snuffelen, dollen en weer verder. En toen ons laatste nachtje. Het werd een korte nacht, laat naar bed en vroeg er weer uit...

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...