12 June 2012

Zaterdag en zondag met onverwacht bezoek...

En ja wat doen we zoal op een regenachtige dag in het weekend? Jos en Guus nemen een relaxdag, een maskertje, lekker lezen. Daarna zijn we met zijn drieeen een strandwandeling gaan maken. Heerlijk door de duinen en over het strand. Als klap op de vuurpijl Nederland-Denemarken kijken. Aiiii... dat was niet best. Hopelijk is het woensdag tegen Duitsland beter, want we moeten zaterdag immers nog naar huis door.. juist Duitsland ;-) Zondag hebben we weer met zijn drieen hard gelopen, over het strand, dat gaat zo lekker. Wel zwaarder dan op straat natuurlijk, maar niets lekkerder dan de wind door je haren en de ruisende zee in je oren. Voor de kampeerders onder jullie: er zijn hier genoeg mooie en goede campings, dus wil je het meemaken.. twijfel niet! Toen ik lekker lag te slapen werd Guus me daar opeens paniekerig.. een vos, een vos, een vos!!!! Met een half slapend oog keek ik en jawel.. er stond een vos op onze veranda. Even later hebben ze er een paar brokjes van mij neergelegd en zitten te wachten en net toen Guus in bed kroop was Reina de Vos er weer.. voorzichtig pakte de brokjes weg. Het zijn en blijven rovers, maar wat een mooi beestje! Overigens is ze de vierde vos die we deze vakantie zien, maar nog niet van zo dichtbij.. whooooo!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...