15 June 2015

Roofvogelworkshop 4 mei 2015

Op 3 mei was het zover. Guus vertelde eindelijk aan Jos wat zijn kado voor zijn 50ste verjaardag was.. Een roofvogelworkshop. Deze werd op 4 mei gehouden in Heumen, onder Nijmegen. We gingen dus zaterdag aan het eind van de dag al op pad richting Hoenderloo waar we eerst met Bink, MJ en Bert het bos in zijn gedoken. Lekker boscrossen dus. De volgende ochtend bleef ik achter bij mijn vriend en natuurlijk heb ik me daar prima vermaakt.
Jos zou alleen aan de workshop meedoen, maar op weg er heen begon het bij Guus ook te kriebelen en uiteindelijk... deed ze ook mee! Het werd een onvergetelijke dag met als hoogtepunt het aanvliegen van de vogels, waaronder de manke gier, de oehoe, valk en uiteindelijk met de zeearend. Ben blij dat ik er niet bij ben geweest... want volgens mij zou Mo (de Amerikaanse zeearend)

me zo zou oppikken..

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...