14 December 2006

Op bezoek in Epse













Zondag ben ik weer naar mijn vriendje Ollie geweest, hij woont in Epse. We waren heel blij toen we elkaar weer zagen en hebben gelijk uitgeraast op het speelveldje. Later gingen we met zijn allen naar een heideveld bij Goirle en hebben vet gewandeld en gespeeld. Ik kwam ook nog een paard tegen.. een heeeele grote, dacht dat Sinterklaas al weg was, maar schijnbaar had hij zijn schimmel achtergelaten voor een andere berijdster. Ik schrok wel hoor! Pffff.

2 comments:

Anonymous said...

Hay,

Ik vind je blog echt super, hele mooie foto`s maakt jouw baasje een plezier om naar te kijken.
Ook wij hebben een blog misschien leuk om eens een kijkje te nemen. http://beardieflow.blogspot.com

groetjes Joyce

Anonymous said...

Wat een geweldige foto's van Ecco

Groetjes

Erna

Bezitter van 3 Beardies en een man met een Landrover freelander, die ging kwijlen bij jullie wagenpark

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...