01 December 2006

Poezevriendin/vriend




Bij ons in de buurt woont een witte Perzische poes. Ze heeft net zoveel haar dan ik, alleen wel veel klitten. Die hebben Jos en Guus deze week trouwens bij mijn oren weggeknipt, ik kreeg een beetje een dreadlock. Nah, das overdreven, maar het begon een klein beetje.... Maar goed, de poes. Iedere keer als ik langs haar loop komt ze naar me toe en gaat met me knuffelen, heel lief. Ik heb ook geen hekel aan poezen, helemaal niet, maar de poezen bij ons thuis vinden mij een beetje druk af en toe.. Dus ik knuffel wat met deze ;-))
Vanmorgen zaten we samen naast elkaar en kregen koekjes van Guus, heel schattig.
's morgens is het nog te donker voor foto's, maar dit weekend gaan we het proberen haar op de foto te zetten, hoop dat het lukt!

1 comment:

Anonymous said...

Wat 'n beheersing voor een hond die een poes tegenkomt, geweldig!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...