26 December 2006

Mijn eerste Kerst!







Dit jaar was dus mijn eerste kerst, geen sneeuw, maar wel eentje met lange wandelingen.
Overigens was mijn vrouwtje maandag, dinsdag en woensdag ervoor ook vrij, dus daar hebben we met zijn drietjes dankbaar gebruik van gemaakt. Iedere dag op pad en heel vaak de reeen gezien, leuk hoor.

Ik heb ook geleerd om de bal terug te brengen, ging hartstikke goed! Gisteren deden we het ook en we kwamen een labrador tegen, die pikte mijn bal uit de houder. Ikke er natuurlijk achteraan, blaffen, blaffen dat ik deed. Niets hoor, hij gaf hem niet terug.. hij maakte hem zelfs kapot! Nah... belachelijk. Gelukkig had ik er wel al lekkker meegespeeld en waren er thuis nog meer ballen.

Daarna gingen we naar Jessie, das de boef van mijn "opa en oma". We zijn al echte vriendjes en hebben weeeeeer gelopen. Man o man, die mensen weten niet van ophouden, ik ook niet hoor, barst van de energie. Vanmorgen belde Trijntje en vertelde dat Jessie me kwijt was, hij had zoekend en piepend door het huis gelopen, das wel sneu, maar ben vast weer snel bij hem op bezoek.

Op de foto's zie je me trouwens in een giga relax houding en in de auto. Wanneer Jos zijn kont licht, kruip ik achter het stuur.. brooooooooem, broooooeeeeem, Landroverbeardiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!

2 comments:

Anonymous said...

even kijken of we ook iets kunnen invoegen..

Toffe site hebben ervan genoten, probeer nu even bobby toe te voegen

Guus said...

Hey!
Wat leuk dat jullie er ook zijn!
Hoest met Bobby, nog altijd even vrolijk?

Groetjes aan de meiden en als je in de buurt bent, altijd welkom!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...