31 December 2006

Sarah en Ammar



Jullie kennen natuurlijk allemaal het verhaal van Sarah en Ammar die door hun vader naar Syrie waren ontvoerd. Heel triest allemaal, maar gelukkig zijn ze weer bij hun moeder in Oude Pekela. Tja, en dan moet Jos daar natuurlijk voor de krant heen en.. ik mocht weer mee!

Heb lekker in de auto gewacht en weetje wat er gebeurde? Ik werd door kinderen gefotografeerd omdat ze me zo'n leuke hond vonden, grappig he? Na lang wachten besloot ik maar es een Liga te pakken en opeens was Jos er weer.. betrapt!!!!

1 comment:

Petra said...

Wat fijn he voor ze dat ze weer lekker in NL zijn. En ik kan best begrijpen dat ze jou op de foto vast moesten leggen. Wie wil dat nou niet?

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...