01 December 2006

Bambi's in het bos









Zaterdag heb ik een potje leren schaken, zoals jullie zien heb ik heel goed opgelet hoe Bas en Roos het deden.

Afgelopen zondag moest Jos heel vroeg werken en daardoor waren Guus en ik ook op tijd wakker.
We gingen lekker naar het bos en hadden heel veel pret. Op een gegeven moment liepen we naar
de bult toe waar we altijd op klauteren en zag Guus 4 reeen grazen en we hebben heel stilletjes
boven op de bult gewacht, ze keken wel naar ons, maar liepen niet weg. We hebben een tijdje gewacht
op de stoelen die er staan, das kunst en ik krijg er altijd een koekje. Na een kwartier dachten we dat ze
weg waren en gingen naar beneden: stonden ze er nog! Tja, wat moesten we, wachten tot we een ons wogen?
Wegjagen wilden we eigenlijk niet, maar wat gebeurde er? Ze bleven staan toen wij langs hun liepen, ze stonden
ongeveer 15 meter van ons af en eentje kwam zelfs nóg dichterbij! Wauuuuuuuuuuw, ik heb me heel netjes
gedragen, gaf er geen krimp om liep netjes met mijn vrouwtje mee. Dit was zo'n geweldige ervaring, Guus was helemaal enthousiast, over de reeen maar vooral over dat ik me voorbeeldig heb gedragen.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...