23 June 2013

Dag 8 Jarig en visite!

Vandaag vier ik mijn 7e verjaardag! Jonge wat heb ik al veel gedaan in mijn leventje wanneer ik mijn blog nalees... Vandaag verkassen we ook van ons huis in Praesto naar Hejlsminde, Oost Jutland. Om 10 uur moeten we ons huis eigenlijk uit, maar we doen rustig aan en het wordt ietsje later. De sleutel moet worden ingeleverd bij de Dagli Brugsen, maar bij het afhalen hadden we al door dat zij er weinig aandacht aanbesteden. Dus sleutel inleveren en richting de Store Beltbrug. Guus was al een tijdje exiting, ze vind die brug echt geweldig. Snel de creditcard erdoor en 36 euro aftikken en gaan. Onderweg had Guus al een paar keer aangegeven dat er nog bezoek zou komen en inderdaad... Tegen 19 uur waren Joy, Fonz, Seppe en Mindy bij ons huis. Dolle pret!!! We zouden gaan bbq-en, maar het weer was omgeslagen, tussen de buien door heeft Seppe (hij is onze bbqkoning) het vlees gaar gekregen en het was smullen geblazen. Zo had ik toch een toffe verjaardag!

De volgende ochtend gingen met met zijn allen in alle vroegte naar het strand, de zon trok opnieuw weg en nog maar net op het strand begon het te hozen gevolgd door een harde donderslag! Yooooo, dit moest niet te lang duren... de bomen hielden ons onderhand ook niet meer droog, snel in looppas naar het huis, afdrogen en wachten op beter weer. Om half 10 vertrokken mijn vrienden richting Belgie, jammer... vond het erg gezellig met zijn allen in ons huis.
Nog een laatste blik....








Ik hoor wat in de bosjes, komen jullie ook mee kijken wat er loos is???













Jammer, mijn vrienden zijn weer vertrokken.....

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...