26 June 2013

Dag 9, 10 en 11 loungen, Legoland & loungen

Nadat ons bezoek was vertrokken was het wel erg stil in ons huis. Ook moesten we even weer wennen aan een andere omgeving en het was buiten ook nogal fris. Lekker in het bubbelbad en verder een beetje lezen, beetje internetten.. Een luie zondag.

Maandag werd het een hele andere dag: Legoland! Ik was er een paar jaar terug ook geweest en verheugde me er al op. Maar, misschien komt het dat ik ouder wordt, vond het een stuk minder leuk. Veel herrie en druk. Kreeg daardoor ook wat last van mijn buik. Na een tijdje rond gelopen te hebben en de nieuwste attracties te hebben gezien zijn we ook maar naar huis gegaan. Net voor de uitgang werden we aangesproken door twee oudere mensen, zij hadden ook een Bearded Collie gehad en een en al lof over het ras, Guus natuurlijk helemaal blij en liep weer te glunderen. Bij de uitgang zette een aardige dame ons op de foto, ze dacht dat we Engels waren, Jos droeg een tshirt "mind the cap" wat lollig was dat ze onze camera bijna niet kon tillen ;-)

En dan de dinsdag.. jooooohhhh bikiniweer! Tenminste voor Guus, die heeft de hele dag half voor Pampus gelegen en ik... ik ook! Op mijn eigen loungeplek, onder het balkon van het huis, kuiltje graven en maffe... Topdag!





No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...