14 June 2013

Dag 4, Mon Klint

Dinsdag 11 juni 


Vandaag besluiten we om naar Mons Klint te gaan. Eerst langs de snoepfabriek in Stege, waar ze heerlijk snoepjes maken, maar ook bijzondere snoepjes zoals een combinatie van aarbei/chili/chocolade/drop of chocolade/drop… Je bedenkt het niet en kunt het je niet voorstellen, maar het is heerlijk! (als ik Jos en Guus moet geloven) Nadat ze beide een pot vol snoep hebben volgeschept gaan we verder naar Mons Klint. Ik blijf dit keer wijzelijk in de auto wanneer ik Guus hoor zeggen dat ze ook naar beneden wil. Oke, naar beneden is niet zo erg, maar 503 treden naar boven? En inderdaad, ze hebben de rotsen van onderen gezien, deze kunnen ook weer van de bucketlist af maar wanneer ze weer boven zijn, zijn ze nat en bezweet. En ik? Ik stond heerlijk in de schaduw, koel onder een boom… laat hun maar zweten ;-)

















No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...