21 June 2011

Kopenhagen!








Ja hoor, we gingen weer: Kopenhagen, heerlijke stad en dit jaar slechts 65km bij ons vandaan. Uiteraard moest Guus naar de Lange Linie, hier liggen de cruiseschepen, dit keer de Aida Sol uit Genova, maar gebouw in Papenburg, hier " om de hoek". Verder is hier de outlet van Kopenhagen. Dit jaar geen groot succes en werd er niet veel gescoord behalve een vestje, een truitje, trui voor Jos (ja ze is gul) en voor beide een paar Puma slippers. Daarna zijn we doorgekuierd naar de zeemeermin en naar een parkje. Uiteraard had ik sjans met een paar mooie meiden, hoge hakken en korte rokjes. Fotofotofotooooomoment. Later kwamen we elkaar weer tegen en uiteraard wisten ze mijn naam nog, hihihi.
Doordat het die dag verder heel erg warm was, weer zon 26 graden zijn we onderweg gaan zwemmen. Lekker koel water, dat had ik nodig, geen idee hoe vaak ik de zee in geplonst ben, af en toe even een bk-tje en dan weer verder. Super joh, dat is pas vakantie.

De volgende dag gingen we wat rondrijden, geen idee meer waar naartoe, maar we kwamen weer in Hornbaeck uit. En opeens... daar was het... maar liefst 4 Ilse Jacobsen winkels!! Nou, die Guus kon me toch snel de auto uitkomen. In de winkel zelf viel het heel erg tegen en waren de laarzen en de kledingstukken zelfs nog duurder dan in NL. Overigens liepen de dames in de winkel op de regenlaarzen met fleecevoering, lekker broerig met het weer, maar wie weet, misschien wilden ze savonds nog gaan vissen...
Na het eten zijn we met zijn drieen weer een beste wandeling gaan maken, wind is blowing air in my hair!~

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...