21 June 2011

Nog 1x Kopenhagen....









Wij kunnen dus geen genoegen krijgen van Kopenhagen, de gebouwen, de mensen, de prachtige koperen daken en de sfeer. Dus, nog 1x die kant op (sommigen doen een drie-daagse, wij 3 losse dagen). Jos heeft inmiddels een paar Hard Rock cafe tshirts en aangezien Kopenhagen ook een Hard ROck cafe heeft moesten ze hier ook naar binnen, shirtje scoren en daarna lekker gegeten. Guus was er nog nooit geweest, behalve in Berlijn alleen daar was het volgens de serveerster te koud om beneden te eten, en was dit haar eerste kennismaking met het restaurant...gaaaaaf! Wat een fijne lokatie. Daarna wilden ze me ophalen om Tivoli in te gaan, maar helaas, honden waren daar niet toegestaan, tja.. hm... toen zijn zij ook niet gegaan, dat was wel heel erg aardig en hoefde ik niet alleen in de auto te wachten. We zijn met zijn allen de stad in gegaan en Guus bracht een bezoek aan Illums Bolighus, een winkel met allemaal Deens design spullen, hoewel er nu ook kandelaars van Tord Boontje en Piet Hein Eek stonden. Daarna verder sjouwen en ik ging zo goed joh, af en toe even opkijken naar Jos of Guus, netjes naast ze blijven lopen, ze waren helemaal trots op me. En ja hoor, ook nu weer, twee meiden met hun ouders uit Egypte, ze wilden graag met me op de foto, tuurlijk meiden, maar trek je bloesje wel even op, hier kan ik niet zo goed tegen ;-) Toch nog even naar de Lange Linie, schepen kijken en vandaag lag er ook de Rotterdam en de Aida Cara. Uitkijken dus wat we zouden zeggen met de Nederlanders in onze omgeving, dat geld natuurlijk ook andersom, want toen Jos en ik nog in de auto zaten te wachten hoorden we: "hej joh, moet je nou kijken, een auto met een NL kenteken, hiero helemaal!" Hahaha, wij wel!

1 comment:

Petra said...

Zulke mooie plaatjes!!
Heerlijk. Wat is vakantie toch zalig.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...