16 August 2006

Bezoekje Pieterburen


Gisteren ben ik met Jos en Gerda naar Pieterburen geweest. Jos moest een foto maken van gewonde zeehonden. Wij konden niet naar binnen, maar vonden we helemaal niet erg. Ik kreeg van alle kanten aandacht en na een tijdje vonden we een bruggetje waar we op hebben gezeten. Ik heb nog met een hond gespeeld van een zeehondenverzorger en toen we op de brug stonden zagen we Jos. Hij heeft een foto van ons gemaakt. Ook hebben we op een steigertje gezeten en daar zag ik mezelf spiegelen in het water. Ik snap nu waarom ze me zo'n lekker ding vinden hahahaha. Terug in de auto heb ik de hele tijd geslapen, ik had ook zoveel indrukken opgedaan, allerlei mensen hadden me geaaid en geknuffeld.

Toen we thuis waren heb ik Gerda even geholpen in de tuin, ze ging planten eruit halen en ik kon ze mooi verslepen. Ben lekker door het zand gerold en zag eruit als een zwijn! Maar wel leuk!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...