26 August 2006

Zondagmorgen...










Tja, de tijd dat mijn baasjes tot 9 uur in bed konden liggen is nu voltooid verleden tijd. Vanaf vrijdagnacht slaap ik niet meer bij hun op de kamer. Ging best goed, maar om half 7 moest ik toch nodig.. dus even gejankt en daarna geplast. Verder heb ik me netjes gedragen. Ben naar het bos geweest en met mijn kont in het water gevallen. Ik liep te dicht langs de sloot en aangezien mijn kontje nog een beetje zwaar is, lag ie er zo maar in! Brrrrrrr koud joh! Verder regent het de hele dag en lopen ze hier af en aan met handdoeken om het meeste vuil en water van me af te halen.

Vanmorgen zijn Gerda en ik naar de vijver geweest, daar zagen we ook dat het water meer dan een halve meter verder was komen te staan, de vijver wordt dus groter. Ook zaten er eenden, raar spul is dat hoor.. die Duckies.

Ben dit weekend nogal recalcitrant, alles wat beweegt daar hang ik aan, haren, broeken, badjassen, handdoeken.. Heeft me al een menige woordenwisseling met de bazen opgeleverd.. maar ik vind het zo leuk he, tja.. zij niet.. mensen.. ;-( Vandaag was ik verder wel lief hoor. We zijn met zijn drietjes naar het bos geweest, ik zag er weer uit als een zwijn, maar daar zijn de handdoeken goed voor. Vanavond ben ik weer es de tuin om gaan ploegen, hahahaha, ik was weer helemaal zwart en ik stonk ook nog..brrrr

Volgende week moet ik mijn prik halen, weet zo niet welke, maar zal wel meevallen. Ga in elk geval met de auto, dat is altijd tof!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...