14 August 2006

Een leuke dag!




Gisteren durfde ik niet zo goed aan het lijntje naar buiten, na veel gepraat en me eerst naar buiten laten komen en dan pas aan te lijnen ging het goed. Ook wilde ik niet zo goed een rondje lopen, maar toen Tika langskwam huppelde ik vrolijk achter haar aan. ' sMiddags kwamen Willem, Trijntje, Harwil en Jessie en ik kreeg een hele mooi piepbal. Hij is van pluche dus Gerda wil niet dat ik hem mee naar buiten neem ;-(. Wel heb ik lekker met Jessie kunnen spelen, doet me helemaal niets zo'n grote hond. Ik ben een echte buitenhond en s'avonds wilde ik ook niet naar binnen, lekker een frisse neus vind ik te gek.
Afgelopen nacht heb ik Jos en Gerda maar es wakker gehouden met mijn nieuw hobby:tijgeren. Op een houten vloer is dat heel lawaaierig, dus voor mij veel lol. Ze hebben verder wel lekker doorgeslapen hoor en om half 7 ben ik naar buitengegaan, het regende maar voor mij geen enkel probleem. Samen met Gerda ben ik nog een uurtje gaan pitten. En daarna hebben we in de regen gelopen, maar ik deed heel goed mijn best en ben wel tot de bocht geweest!!
Toen werd Jos gebeld om een foto te gaan maken en zijn we met hem meegegaan. Ik vond het erg leuk in de auto, naja leuk, ik kon er heerlijk slapen hahahaha. Dat heb ik ook gedaan. Ben zelfs even 10 minuutjes alleen in de auto geweest. Terug in Groningen hebben we bij de pomp gestopt, zodat Jos en Gerda een broodje konden eten en ik even buiten rondgekeken, niet zover hoor, daarvoor was het daar veel te druk. Daarna hebben ze een andere riem voor me gekocht en een grote kluif, zodat ik wat te sjouwen heb.

's Avonds heb ik lekker met mijn bal van Trijntje gespeeld en Google weggejaagd. Ik wil wel met haar spelen hoor, maar ze is bang voor me. Jos en Gerda zeggen dat dit nog wel anders wordt.. Ik hoop het!

1 comment:

Anonymous said...

Hallo aus Emden!
Auch wenn ich nur die Häfte verstehe, freue ich mich doch den kleinen Ecco hier zu sehen.
Ist er nicht ein unendlich süßer kleiner Mann?
Hoffentlich kann ich ihn und euch bald mal wieder "live" erleben!!!

Liebe Grüße von
Dörthe und Ronja (als Hundemama)

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...