19 August 2006

Kuilen graven in het bos








Eigenlijk ben ik de laatste dag wel heel bijterig, alles wat in mijn muiltje komt is heerlijk om te kauwen. Met de poezen ben ik best al vrienden, oeps, terwijl ik dit type krijg ik een dikke krijs van Mies te horen... sorry, zal verder dan een halve meter bij je uit de buurt blijven.

Gisteren zijn we naar het bos geweest, want onze baas moest een plaatje maken. Ik heb dus echt Duits bloed he, ik kon kuilen graven als de beste! Kijk maar es naar de foto's, wat zie ik eruit he?! Maar het was wel heel leuk hoor.

Weetje, ik heb ook Arend, onze buurjongen, gisteren laten schrikken. Ik ging achter hem aanrennen en hij schrok! Ik had natuurlijk dikke lol, hij vloog naar binnen en was echt bang voor me, terwijl ik helemaal nooit iets zou doen, ik wilde alleen maar met hem spelen...

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...