12 August 2006

Ik ben in Nederland!








Gisteren ben ik door Jos en Gerda opgehaald. Ze waren al heel vroeg in Emden en hadden veel zin om me mee te nemen. Ook mijn zusje Dobby is met haar nieuwe baasjes meegegaan. Udo had een heel ontbijt voor iedereen klaarstaan, met lekkere broodjes, kaasjes en jam. Het was erg gezellig.

Dorthe was al een keertje met ons in de auto gaan rijden, dus misselijk werd ik niet. De landrover vond ik helemaal cool en ik had al snel een lekker plekje gevonden. Onderweg hadden we nog een file voor de Emstunnel, stau noemen ze dat bij ons in Duitsland. Net over de grens mocht ik even uit de auto om te plassen, nah, dat deed ik natuurlijk niet. Wel even lekker in het gras gelopen, dat is iets wat ik heerlijk vind.
Kjell Ole zal ik zeker missen, maar ze hebben beloofd dat wanneer ze naar de Ikea gaan me zullen opzoeken.

Dit schreef Mamma Dorthe op hun website:
Macht es gut ihr Lieben, und kommt bald mal wieder vorbei!
Wir wünschen euch ein beardievolles Leben angefüllt mit aufregenden Abenteuern
und immer in der Nähe von Menschen die euch lieben und beschützen

Ik ga zeker nog een keertje bij hun op bezoek!!!

Google en Miesja vinden me maar zozo. Mies komt niet van de diepvries en Google probeert af en toe bij me te komen. Maar dan schrikt ze weer en rent weg. Ook zijn er al mensen voor me op bezoek geweest, vond ik erg interessant, maar ben op een gegeven moment maar gaan slapen.

Vannacht heb ik wel lekker geslapen, om 6 uur zijn we even buiten wezen kijken, en heb ik een plasje gedaan. Nu zijn we ook al op, ben heel druk in de weer met van alles en nog wat, ik blaf als ik denk dat ze me geen aandacht geven en ik lik aan de ramen.Ik ben vandaag een stuk actiever dan gisteren en van de kamer heb ik een grote grasmat gemaakt, ja, die Gerda moest zonodig gisteren grasmaaien en tis nu een zooitje. Volgens mij vindt ze het nog niet echt erg..

Oja, de laptop vindt ik ook spannnend, vooral als ie aangaat en geluidjes maakt..

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...