19 August 2006

Zo, ik woon inmiddels een week bij Jos, Gerda en Mies en Google. Ik ben echt al gegroeid (6kg) en ook mijn haar wordt al langer. In deze week heb ik al heel veel mensen ontmoet en veel kadootjes gekregen. Ook begin in al lichtelijk te puberen, dit zal wel zijn omdat ik me hier om mijn gemak voel. Ik kruip in de kattenbak en haal planten uit de tuin, maar kan ook heerlijk liggen slapen, dan ben ik helemaal van de wereld.

Gisteren heb ik niet zoveel gedaan, was een beetje van de luie. Heb wel een nieuwe favoriete plek gevonden: in de hal op de plavuizen. Heb ik twee lekkere kussens gekregen, ga ik op de koude vloer. We zien wel wat ik in de winter doe ;-))

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...