05 August 2006

Nog een weekje

Donderdag zijn die gekke Hollanders weer bij ons in Emden op bezoek geweest. Ze hebben alvast mijn camouflage halsband meegenomen en ik moest er wel even aan wennen. Maar hij stond me prachtig! Ook was ik in de laatste twee weken dat ze me hadden gezien best weer veel gegroeid.

Ik was lekker met mijn broertjes en zusjes aan het ravotten, dikke lol. Als er een staart of een poot in de buurt was hing ik er al weer in. Kan ook nog maar een weekje met mijn broers en zussen spelen, dan ga ik eindelijk naar Nederland. Zal ze wel missen hoor, maar in Nederland wordt het ook vast heel leuk. Ik hoorde dat ze al allerlei voer voor me hebben en inmiddels staat ook al de bench voor me klaar als ik s' nachts ga slapen. Er lopen daar wel twee katten rond, ben benieuwd of ze wel met me willen spelen...

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...