17 August 2006

Naar de Welkoop


Gisteren heb ik niet zoveel gedaan, we zijn niet met de auto weggeweest ofzo. Wel heb ik geleerd om te gaan zitten en ook als ik na het wandelen binnenkom weet ik dat ik even moet wachten om mijn lijntje af te doen. Toen ik s' avonds laat werd uitgelaten is Google ook met ons meegelopen, heel gezellig hoor, af en toe zagen we de lichte punt van haar staart rondhuppelen. Ook zijn we even langs de groene landrover geweest en ik schrok heel erg van de garagedeur. Wat een rotdingen zijn dat zeg!

Vandaag kwam Doortje bij ons op bezoek, helemaal uit Purmerend, natuurlijk kreeg ik lekkere koekjes en speeltjes. Met Gerda en Doortje zijn we in de Polo naar de Welkoop gegaan om hekjes te kopen. Ik heb namelijk momenteel een beetje de neiging om naar de tuin van de buren te gaan, nou, die houden niet erg van honden. Om het een beetje makkelijk te maken bedacht Doortje om mij in het winkelwagentje te zeggen. Dat was tof joh. Toen Jos kwam was hij helemaal verbaast. Ook kreeg ik van de jongen bij de kassa hele lekkere koekjes. De hekjes zijn inmiddels geplaatst, staat ook nog goed. Nu ga ik wel even liggen pitten in de tuin, vind ik ook heel erg lekker, beetje een frisse neus. Oja, weet je wat ik ook heb gedaan? Hihihi, even in de kattenbak gekropen, leuk hoor, maar het mocht niet van Jos ;-((

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...